Zwroty, reklamacje, wymiana

Zwroty


Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Produkt, który zwracasz, nie może mieć na sobie żadnych śladów użytkowania, takich jak: zabrudzenia, przetarcia lub uszkodzenia materiału. Towar powinien być pozbawiony zapachu i musi posiadać metkę. Taki produkt wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu towaru (znajdziesz go poniżej).

Adres wysyłki do zwrotu:

Eurooptyka s.c. Ewa Flak, Robert Flak

ul. Szara 24a

30-820 Kraków

Kliknij i pobierz formularz zwrotu towaru

Reklamacje


Jeśli produkt, który otrzymałaś, posiada defekty, uszkodzenia, możesz oddać go do reklamacji. Musisz jedynie wypełnić formularz reklamacji towaru (znajdziesz go poniżej) i wraz z nim wysłać do nas wadliwy produkt. W formularzu szczegółowo opisz problem z towarem i wybierz formę rekompensaty, jaką chcesz uzyskać. Mamy 14 dni roboczych na weryfikację Twojej reklamacji od dnia otrzymania przesyłki. O postępach w procesie będziesz informowana drogą mailową.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru

Wymiana


Towar nie podlega wymianie.